onsdag 8 juli 2009

Är det så det känns

Förslag till mig själv vad göra när jag är barnfri:

* SOVA! Jag har sovit från det jag somnade till det jag vaknade. Självklart brukar jag sova från när jag somnar men ofta bara till Oliver vaknar..... Nu blev det hela natten utan att störas av en visslande fyraåring som var törstig eller en gråtande sötnos med benvärk eller mardrömmar. Inatt har jag inte ens haft ett roterande yrväder som sparkat på mig i sängen (tom sambon har skött sig)

Så det är så här det känns att sova en hel natt....men oj vad tomt det är här hemma. Saknar saknar saknar honom så.

Dagens projekt blir att titta på en ny tapet till hallen. Den nyss uppsatta blev inte bra så en ny fondvägg ska upp o det kan passa ypperligt att göra det när de små fötterna inte springer omkring här inne.

1 kommentar:

  1. Jag märken mer och mer hur underbara nätter vi har det jämfört med många, nästan så man skäms. Vi vaknar aldrig, hon sover 99 % av alla nätter minst 12 timmar i streck, underbart!! Skönt att ni också fick en lång natt inatt!!

    SvaraRadera