söndag 6 september 2009

Dags att pröva igen

Imorgon är det dags....tillbaka till jobbet efter ganska lång tids sjukskrivning.
Att jag fortfarande kämpar med förkylningen gör det inte lättare men jag försöker tänka positivt o är lite nyfiken på hur min kropp ska reagera o det känns inspirerande att få chansen med nya arbetsuppgifter. O första dagarna kommer att ägnas åt mail o annat administrativt.... Helt otroligt hur mycket mail man får när man är borta ett tag. Har ni tänkt på det? På mitt förra jobb blev det snabbt uppemot 200 stycken men många var av typen, är det okej om jag slutar kvart i fyra på fredag? O det är ju inte så jätterelevant 3 måndagar senare att svara på.

Så om ni inte har något bättre för er imorgon så håll gärna en liten tumme för att allt ska gå bra imorgon!(Som tex att jag kommer ihåg var jag sitter, koden till datorn o lyckas få fram kläder som matchar o inte är mysbyxor)

1 kommentar:

  1. Jag hade faktiskt bara 250 mail efter 20 månaders ledighet. Men dom hade tagit bort mail ur alla maillistor tur nog. Jag rensade bort allt utan att läsa om allt skit och gammalt. Lycka till imorgon, uppdatera gärna om hur det gick eller skicka ett mail. Jag håller båda tummarna och vet hur det känns!

    Kram Sandra

    SvaraRadera