torsdag 1 oktober 2009

Hopp

Efter förra torsdagens besök på FLORA kliniken i Luleå så har jag uteslutit en del saker som de konstaterade jag var lite allergisk mot samt socker eftersom hon rekomenderade det. Jag har alltså ätit mjölk, vete, soja, ägg, fisk o sockerfritt i några dagar o jag känner mig märkbart piggare o mina magbesvär o mina ständigt irriterade luftrör har blivit bättre. Det här med mat har blivit ett stort problem. Får ont i magen så fort någon pratar om att gå ut o äta, det är något socialt o något man ska göra men när man inte kan äta eller dricka mycket annat än vatten är det inte så trevligt.

Men nu kan jag känna lite hopp i alla fall även om det är länge kvar innan ett restaurang besök blir aktuellt. Men hoppet är viktigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar