tisdag 20 oktober 2009

Så skönt

Jag har städat källaren....hur underbart är det inte att ha städat källaren?? Firat med nachos o mandariner. Konstig blandning....

Vi har så många loppislådor som väntar på att säljas så det är hemskt..var kommer all skit ifrån? Helt otroligt att man köpt vissa av dessa saker....vilken del av hjärnan tänkte jag med då?


O vilken del av hjärnan tänker knäppgöken som tror att jag kommer lämna den dunparkas jag har ute på tradera till honom/henne innan auktionen ens gått ut för att personen ifråga måste med flyget. Men den gubben gick inte, jag väntar tills auktionen är slut o håller tummarna att det blir någon annan som är högste budgivare o att de betalat bra för den... :)


Konstigt att det fungerar så bra att sälja barnsaker på tradera men så fort det blir vuxenkläder så upptäcker man vilka idioter som finns därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar