tisdag 27 oktober 2009

Sista inlägget - tack o adjö

När jag startade blogga så gjorde jag det för jag hade ett behov av att skriva av mig men jag känner att jag inte hittat någon nisch. En del skapar intressanta bloggar om matlagning eller om inredning. Eller när man precis fått barn så har man något spännande att dela med sig av som många vill följa. Jag känner inte att jag har något att dela med mig av utan bloggen har mest blivit en belastning så jag har bestämt mig för att stänga ner denna blogg.

Kanske dyker jag upp med en ny blogg så småningom men detta var det sista inlägget på denna blogg!

Tack alla ni som tagit er tid att följa den o speciellt till er som lämnat kommentarer o synpunkter.

Ha det gott så länge!

4 kommentarer:

  1. Men vad tråkigt! Jag som tycker det är så kul att läsa din blogg. Men du gör helt rätt i att sluta om du känner att det blir en belastning.

    Kramisar:):)

    SvaraRadera
  2. Nej, va tråkigt. Men känns det som sagt betungande så klart du ska lägga ner. Men jag kommer att sakna den....

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vad jag saknar att läsa din blogg...Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej, om några timmar avslutas min tävling där man kan vinna en valfri t-shirt/body från paul Frank. Bara ett litet fredagstips sådär;=)
    Kram Erica

    http://erica.myshowroom.se/2010/tavling-vinn-ett-barnplagg-fran-paul-frank/


    Ps: Vore kul om du ville "hälsa på" hos mig även om du inte ville tävla, jag gillar din blogg, kanske du gillar min?? ds

    SvaraRadera